رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: اعضا 2 خانواده (دختر و پسر) بر سر موضوع خواستگاری با یکدیگر به تفاهم نرسیدند و در نتیجه بر اثر درگیری، پنج نفر مجروح و یک نفر نیز فوت شد.
سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برادر دختر به منظور طرفداری از خانواده، چند نفر را از استان مرکزی کشور اجیر کرده و با خود به روستا می آورد و هر 2 طرف ماجرا با سلاح های سرد همچون قمه، چاقو، ساطور، چوب و چماق و سلاح شکاری به جان هم می افتند.
وی اظهار کرد: متاسفانه در این ماجرای ضرب و شتم، 2 نفر از آنان بر اثر تیر شلیک شده از سلاح شکاری و چهار نفر دیگر نیز با سلاح های سرد بکارگرفته شده، مصدوم شدند که در نهایت یکی از مصدومین تیر خورده بر اثر شدت جراحات وارده به کام مرگ فرو رفت.
رحمتی افزود: موضوع چگونگی درگیری، ضرب و شتم و قتل از سوی پلیس آگاهی استان و نیروی انتظامی شهرستان ایجرود در دست بررسی است که پس از دستیابی به حقیقت کل موشوع، اطلاعات دقیق در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.
سرهنگ جعفر کردلو، جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز گفت: در این حادثه یک نفر بر اثر شلیک گلوله از سلاح شکاری کشته شده و چند نفر از مصدومان نیز به مراکز درمانی منتقل شده اند و موضوع نیز از سوی پلیس این استان در دست بررسی است.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز گفت: این درگیری، حوالی ساعت 9 صبح امروز /پنجشنبه/ در این روستا اتفاق افتاده است که بر اثر استفاده از سلاح گرم (سلاح شکاری) 2 نفر مصدوم شدند که یکی از آنها در دم فوت و دیگری نیز که از ناحیه شکم زخمی بود به دلیل وخامت حال، توسط عوامل اورژانس شهرستان ایجرود به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شده است.
جواد مرادی افزود: در این حادثه 6 نفر نیز بر اثر اصابت قمه و چاقو مصدوم شده بودند که سه نفر آنان توسط اورژانس به بیمارستان ایثار منتقل شدند و سه نفر دیگر نیز با استفاده از عوامل اورژانس پایگاه های حلب، مرکز و پاپایی به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال یافتند.
6085/6084
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.