به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، اسدالله درویش امیری در دیدار با خانواده شهید حمید مرادلو، با بیان اینکه این شهید والا مقام بعد از 35 سال انتظار به زنجان باز خواهد گشت، افزود: شهید مرادلو در سنین جوانی به صورت داوطلبانه به عرصه های دفاع از انقلاب و اسلام شتافت و در آستانه شهادت امام جعفر صادق(ع) و بعد از 35 سال انتظار، به وطن خود بازگشته است.
وی با بیان اینکه تلاش ستاد جست و جوی مفقودان و نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تفحص و یافتن پیکر مطهر این شهید جای تقدیر دارد، اظهار کرد: همه شهدا نزد پرودگار، عزیز و بزرگ هستند و برای پاسداشت از انقلاب اسلامی به میدان نبرد حق علیه باطل رفته و جان خود را تقدیم آن کرده اند.
استاندار زنجان سنین جوانی را بسیار مهم و سرنوشت ساز برای طی نمودن مسیر زندگی برشمرد و تاکید کرد: این شهید در سن جوانی درحالی که 17 سال بیشتر نداشت، مسیر دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و پاسداشت مرز و بوم وطن در مقابل دشمن را برگزید؛ در حالی که در این سن انسان برای پیمودن مسیر زندگی دچار تردید می‌شود.
به گزارش ایرنا، پیکر مطهر شهید حمید مرادلو پس از 35 سال توسط فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمالغرب کشور شناسایی شد.
گفتنی است استاندار زنجان در ادامه دیدارهای خود به منزل جانباز 70 درصد، التفاتعلی بوشاسب رفت و با خانواده وی نیز دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
7312/6085
دریافت: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.