مهرداد ستاره روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آمار موجود پنج نفر تا ابتدای تیر 96 و در مدت مشابه سال گذشته 15 نفر بر اثر مواد مخدر و روان گردان فوت کرده اند.
وی تاکید کرد: تعداد جان باختگان ناشی از گازگرفتگی در زنجان طی این مدت، نسبت به مدت مشابه پارسال 90 درصد کاهش یافته است.
ستاره افزود: بر پایه آمار موجود تعداد یک نفر امسال و در مدت مشابه سال گذشته 10 نفر بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده اند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان اظهار کرد: تعداد فوتی های ناشی از سوختگی در زنجان طی این مدت، نسبت به مدت مشابه پارسال 70 درصد کاهش داشته است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار تعداد سه نفر در سال جاری، همچنین در مدت مشابه سال 95، تعداد 10 نفر بر اثر سوختگی فوت شده اند.
ستاره تعداد فوتی های ناشی از تصادفات در این استان را طی سال جاری 46 نفر اعلام کرد و از افزایش 2 درصدی این آمار در مقایسه با 3 ماهه سال قبل خبر داد.
مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان اظهار کرد: بیش از 107 نفر مصدوم ناشی از سانحه حین کار، 2 هزار و 713 نفر مصدوم در نزاع و یک هزار و 528 نفر مصدوم تصادفی، در پزشکی قانونی استان زنجان طی این مدت معاینه شده اند.
وی تصریح کرد: مجموع افراد معاینه شده در پزشکی قانونی طی سال جاری را بیش از 8 هزار و 924 مورد و آمار مدت مشابه در سال گذشته را 7 هزار و 804مورد اعلام کرد.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.