سروان محسن حسینخانلو، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از 90 درصد از این مواد مخدر کشف و ضبط شده از نوع تریاک بود.
وی اظهار کرد: در این رابطه 800 نفر قاچاقچی، توزیع کننده و حمل کننده، دستگیر شد که حدود 2 درصد از آنان زن و مابقی نیز مرد بودند که همه دستگیرشدگان پس از تشکیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی استان زنجان معرفی شدند.
حسینخانلو افزود: با اقدام پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، 6 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد و کشف و ضبط این میزان مواد نیز که اغلب جوانان را هدف قرار داده است ضربه سختی بر پیکره سوداگران مرگ وارد کرد.
رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: میزان کشفیات موادمخدر این استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال 57 درصد افزایش نشان می دهد.
به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان سال 95 بیش از یک تن انواع مواد مخدر از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان کشف و ضبط شد.
حسینخانلو به طرح های ویژه پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری معتادین توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون، 400 نفر از معتادان جمع آوری و به منظور گذراندن دوره ترک اعتیاد به مراکز درمانی تحویل شدند.
وی از عموم مردم خواست اطلاعات و گزارش های خود در رابطه با رفتارهای مشکوک در خصوص توزیع و قاچاق موادمخدر را از طریق سامانه 128 به پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان و به صورت محرمانه ارایه دهند تا اقدام لازم صورت گیرد.
6084/ 6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.