محمد عادلپور در این باره به خبرآنلاین گفت: میثم نصیری و میثم حیدری در کشتی آزاد (وزن 65 کیلوگرم)، حسین نوری در فرنگی (وزن 85 کیلوگرم) و محمد نادری نیز در کشتی پهلوانی (وزن 70 کیلوگرم) به مصاف حریفان خود ‌رفتند.
دبیر هیئت کشتی اظهار داشت: در کشتی آزاد، میثم نصیری در وزن 65 کیلوگرم، با اقتدار در برابر حریفان خود ظاهر شده و با غلبه بر مرتضی قیاسی از لرستان و پیمان بیابانی از تهران به فینال این رقابت‌ها صعود کرده و در برابر فرزاد عموزاده از مازندران قرار گرفت و موفق شد با کسب دو پیروزی پیاپی در برابر این کشتی‌گیر، عنوان قهرمانی را به دست آورد. میثم حیدری دیگر نماینده ی کشتی آزاد زنجانی نیز توانست عنوان ششمی وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد را از آن خود کند.
وی ادامه داد: در کشتی فرنگی نیز حسین نوری از زنجان در وزن 85 کیلوگرم ابتدا مهدی فلاح(نفر دوم تیم ملی در سال گذشته) از تهران را از پیش رو برداشت. این کشتی‌گیر ارزنده در دومین کشتی خود مقابل ایمان انصاری از توابع تهران قرار گرفت و دومین برد خود را نیز به دست آورد. نوری با راه‌یابی به فینال، سه کشتی در برابر سامان عزیزی از کردستان گرفت و با کسب دو پیروزی، قهرمان این وزن شد.
در دومین روز این رقابت‌ها محمد نادری از زنجان در وزن 70 کیلوگرم کشتی پهلوانی توانست به دو برد ارزشمند در برابر ابراهیم ولیان از بوشهر و علیرضا کشاورز از فارس دست یابد و جواز حضور در دیدار فینال را به دست آورد. وی در دیدار فینال حریف سرسختی از خراسان‌شمالی را پیش رو داشت. حمید الهیان در کشتی اول توانست نادری را از پیش رو بردارد اما در دو کشتی بعدی مغلوب نماینده زنجان شد تا نادری با کسب عنوان قهرمانی، سومین طلایی کشتی زنجان در رقابت‌ های انتخابی تیم‌ملی باشد.

نفرات برتراین دوره از رقابت ها که در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد ، شهریور سال جاری به مسابقات جهانی فرانسه اعزام خواهند شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 699897
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.