به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان؛ سید بیوک موسوی در جلسه شورای اداری شهرستان خدابنده و تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان، با بیان اینکه برای تحقق اهداف و سیاست های اقتصاد مقاومتی نیازمند فضایی آرام توام با همدلی در سطح استان هستیم، اظهار کرد: خوشبختانه در استان زنجان شاهد تعامل و هم افزایی بین تمامی مسئولان برای توسعه هستیم که در این بین نمایندگان مجلس همراهی لازم را با برنامه های توسعه ای استان داشته‌اند.
وی در ادامه با بیان اینکه انتخابات یکی از ارکان مردم سالاری دینی در کشور به شمار می آید، افزود: یکی از مهم ترین وظایف فرمانداران، برگزاری انتخابات است که نقش مهمی در دستیابی به مردم سالاری دینی و دموکراسی دارد و خوشبختانه این مهم در استان زنجان به خوبی عملیاتی شده است.
معاون استاندار زنجان، تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را خواسته مقام معظم رهبری برشمرد و تاکید کرد: این مشارکت حداکثری با رهنمودهای رهبری محقق شد هرچند شاهد بداخلاقی های سیاسی زیادی در سطح ملی، استانی و شهرستانی بودیم.
وی با بیان اینکه برخی تریبون ها نماد اخلاق و مذهب هستند، یادآور شد: باید از تریبون های در اختیار جهت ترویج اخلاق، دین و معرفت استفاده کرد تا مخاطبین نیز جهت افزایش آگاهی و بصیرت، بهره لازم را ببرند.
موسوی تحقق توسعه در جامعه را نیازمند انتقاد سازنده برشمرد و تاکید کرد: نقدی که منصفانه و سازنده باشد موجب رشد و تعالی جامعه شده و زمینه دستیابی به کمال را برای مردم جامعه فراهم می کند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 699879
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.