سرهنگ حسین اصانلو، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دستگیرشدگان که سه نفر بودند در پوشش مسافرت خانوادگی اقدام به قاچاق مواد مخدر می کردند که با تیزبینی و درایت ماموران انتظامی در دام قانون گرفتار شدند.
وی اظهار کرد: با توجه به اطلاعات دریافتی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط فردی در شهرستان خدابنده موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت تا پرده از راز بگشایند.
اصانلو افزود: متهم اصلی این پرونده که ساکن البرز است به همراه همسر و یک همدست دیگر و با یک دستگاه خودروی سواری پراید اقدام به قاچاق مواد مخدر می کرد که این بار با اجرای عملیات ماموران انتظامی، در انتقال این میزان تریاک ناکام ماند.
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: پلیس پس از اطلاع از نقشه و ترفند این متهم سابقه دار با کنترل مسیرهای ارتباطی خودروی این قاچاقچی را در جاده ابهر - خدابنده مشاهده و متوقف کرد که در بازرسی از خودرو موفق به کشف و ضبط این مقدار مواد مخدر شد که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود.
اصانلو افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و بازجویی های تخصصی پلیس به منظور اعمال قانون به دادسرا معرفی شدند.
به گزارش ایرنا، 18 تیر جاری نیز پلیس شهرستان ابهر موفق به کشف و ضبط 20 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شد که متهم، این میزان مواد مخدر را با جاسازی در درون گالن های پنج لیتری و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت حمل می کرد.
طی ماه جاری، پلیس زنجان از یک دستگاه خودرو سواری دنا، مقدار 36 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه جاسازی شده بود کشف و ضبط کرد و در این رابطه نیز سه متهم که به صورت باندی فعالیت می کردند شناسایی و دستگیر
شدند.
در یک عملیات موفقیت آمیز دیگر نیز مقدار 12 کیلو و 550 گرم تریاک در زنجان توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دیواندره از یک دستگاه خودروی سواری پراید که در قسمت موتور جاسازی شده بود کشف شد که در این رابطه نیز چهار متهم دستگیر شدند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.