مهدی مهاجری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از اول مهر امسال نصب دستگاه کارتخوان در تمامی تاکسی های شهری، بی سیم و ون ها الزامی خواهد بود و شهروندان می توانند از مزایای گوناگون آن بهره مند شوند.
وی اظهار کرد: بر اساس اعلام و مصوبه شورای شهر زنجان، نرخ کرایه تاکسی ها به صورت نقدی 20 درصد و با استفاده از کارتخوان ها 10 درصد افزایش یافته است.
مهاجری افزود: با توجه به این مصوبه، نرخ کرایه تاکسی در مسیر اول به صورت نقدی 600 تومان و با استفاده از کارتخوان 550 تومان، مسیر دوم نیز به ترتیب 900 و 850 تومان خواهد بود.
وی بیان کرد: نرخ کرایه ها در مسیرهای سوم و چهارم نیز به صورت نقدی 1200 و 1500 تومان و با کارتخوان 1100 و 1400 تومان خواهد بود.
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری زنجان ادامه داد: نرخ کرایه در مسیر پنجم به صورت نقدی 1600 تومان و با استفاده از کارتخوان 1500 تومان خواهد بود و کرایه ون ها و تاکسی های بی سیم نیز به ترتیب 1100 و چهار هزار تومان در نظر گرفته شده است.
وی ابراز کرد: کارت مورد استفاده 'کارت شهروندی' نام دارد و امکان بهره مندی از خدمات دیگر وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس و حتی مراکز تفریحی مانند شهربازی ها را نیز خواهد داشت.
مهاجری افزود: ترویج کارتخوان ها می تواند استفاده از اسکناس و مشکلات ناشی از آن را کاهش دهد.
به گفته وی، هم اکنون 2 هزار و 375 تاکسی و 52 دستگاه وسلیه نقلیه ون در شهر زنجان فعالیت و به عموم مردم خدمات ارائه می کنند.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.