به گزارش ایرنا ، سید بیوک موسوی روز سه شنبه در دیدار با معاون خبری سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) به هجمه های تبلیغاتی علیه دولت در قبل و بعد از انتخابات اشاره کرد و افزود: شبکه اطلاع رسانی دولت وظیفه سنگینی برعهده دارد چرا که دولت از سوی گروه ها و باندهای مختلف و حتی برخی دستگاه های رسمی برخوردار از امکانات دولتی مورد تهاجم است به طوری که صدای دولت در درون خودش هم شنیده نمی شود.
وی ادامه داد: خیلی از کارها واقدامات دولت یازدهم در بخش های مختلف همچون نفت و بهداشت و سلامت و خود کفایی در تولید گندم آن هم بدون اضافه شدن زمین زراعی وافزایش بارندگی، آنچنان که باید در سطح جامعه انعکاس پیدا نکرد.
موسوی اظهار کرد: موفقیت در خودکفایی تولید گندم نه بخاطر دولتمردان و مدیران بلکه باید به خاطر کشاورزان که کار اصلی را کردند می بایست انعکاس رسانه ای مناسبی پیدا می کرد .
وی ادامه داد: متاسفانه پنج سال قبل پولی که اکنون بابت خرید تضمینی گندم به کشاورزان پرداخت می شود، برای واردات گندم به جیب کشاورزان برزیلی ؛ هندی و پاکستانی می رفت.
موسوی به برخی ضعف های اطلاع رسانی در وزارت خانه ها و دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: درزمینه انعکاس عملکرد ها در بخش های مختلف لازم بود اطلاع سانی کافی صورت پذیرد که برخی دستگاههای اجرایی یا نخواستند و یا نتوانستند این اطلاع رسانی را انجام دهند.
وی با بیان اینکه روزه سکوت مدیران در ارائه عملکردها و موفقیت های دولت باید شکسته شود ،خاطرنشان کرد: ما دنبال این نیستیم که در این زمینه دست به بزرگنمایی زده شود بلکه انتظار این است دست کم واقعیت های انجام گرفته به اطلاع مردم برسد.




وی گفت: عملکرد موفقیت آمیز دولت به عنوان دستاوردهایی برای نظام اسلامی است و ما حق نداریم این خدمات را نادیده بگیریم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به تلاش خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در انعکاس خدمات دولت اشاره کرد و افزود: با وجود این همه رقیب های تنگ نظر و محدود نگر امیدواریم ایرنا در ادامه نیز بتواند از پس این کار برآید.
معاون خبری سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در این دیدار به قدمت و سابقه 80 ساله این رسانه در امر اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: خبرگزاری ایرنا هم اکنون در همه مراکز استان ها و نیز 26شهرستان دفتر دارد و از طریق 260 رابط خبری نیز در نقاطی که امکان ایجاد دفتر وجود ندارد به پوشش اخبار مباردت می کند.
وی با بیان اینکه خبرگزاری ایرنا 48 دفتر مصوب در خارج از کشور دارد، افزود: در حال حاضر 28 دفتر خارجی ایرنا در کشورهای مختلف فعال هستند.
رفعتی با بیان اینکه ایرنا بزرگترین گنجینه عکس خبری را در کشور دارد، اظهار کرد: بیشترین میزان عکس مربوط به دوران دفاع مقدس نیز از آن این خبرگزاری است.
معاون خبری سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: ایرنا، صدای مردم و پیام رسان فعالیت های مسئولان کشور در بخش های مختلف است.
در پایان این دیدار که مدیرکل اخبار استانهای خبرگزاری جمهوری اسلامی حضور داشت از خدمات سه ساله رویا رفیعی در جایگاه رئیس مرکز ایرنا در زنجان قدردانی و اسماعیل جهانبخش به عنوان رئیس جدید این رسانه معرفی شد.
8068/7312
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.