به گزارش ایرنا مجید مصلحی،روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس قبلی و جدید حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه شناخت، تولید و ابلاغ پیام انقلاب اسلامی با زبان هنر، ماموریت اصلی حوزه هنری است، افزود: برای رسیدن به این هدف، لازم است شرایط تحقق و موانع درونی و بیرونی را بشناسیم و در جهت رفع آنها اقدام کنیم.
وی با بیان اینکه ساز و کار تشکیلاتی ما باید متناسب با ماموریت هایمان باشد، اظهار کرد: تلاش حوزه هنری این است تا با تکیه بر هنرمندان و نیروی انسانی با انگیزه و کارآمد به عنوان سازمانی چابک، ماموریت های خود را دنبال کند.
مصلحی به ضرورت توجه به عقبه تهاجم فرهنگی شکل گرفته علیه انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: اگر عقلانیت به خرج دهیم متوجه می شویم که در چینن شرایطی نباید سر اختلافات جزیی متمرکز و متوقف شویم بلکه باید توجه خود را به هجمه دشمن معطوف کنیم.
وی به سابقه تاریخی و صبغه فرهنگی و مذهبی شهر زنجان اشاره کرد و گفت: ویژگی های فرهنگی و شخصیت های برخاسته از این شهر هر انسانی را وادار به تواضع می کند.
به گزارش ایرنا، در این آیین غلامرضا قاسمی دهشالی به عنوان رییس جدید حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان معرفی و از خدمات حمیدرضا اسماعیلی رییس قبلی این حوزه تقدیر شد.
قاسمی دهشالی پیش از این ریاست حوزه هنری انقلاب اسلامی استان گیلان را بر عهده داشت.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.