سونا صرفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت جوی امروز/دوشنبه/ این استان آسمانی صاف و در بعد ازظهر با وزش باد پیش بینی شده که نسبت به روز گذشته شدت کمتری دارد، اما در برخی نقاط سرعت وزش باد بین 40 تا 50 کیلومتر بر ساعت در نوسان خواهد بود.
وی اظهار کرد: دمای هوای این استان نیز امروز با سه درجه افزایش به 35 درجه بالای صفر می رسد که این روند در روزهای سه شنبه بویژه روز چهارشنبه بیشتر خواهد بود و به 39 درجه بالای صفر خواهد رسید.
صرفی افزود: با توجه به افزایش تدریجی دما هوا، اجتمال گرما زدگی در بین گروه های هدف وجود دارد و بر این اساس توصیه می شود در ساعات گرم روز از تردد خودداری کنند.
وی بیان کرد: بر این اساس استفاده از سیستم های سرمایشی به مراتب افزایش می یابد و لزوم مدیریت در این بخش امری ضروری است.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته آب بر طارم و ماهنشان به طور مشترک با دمای 37 درجه و خیرآباد با 13 درجه بالای صفر گرم ترین شهرها و خنک ترین ایستگاه این استان بود.
وی خاطر نشان کرد: طی 24 ساعت گذشته دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان به ترتیب 15 و 32 درجه بالای صفر بود و دمای فعلی شهر زنجان نیز 20 درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت 2 درجه کاهش نشان می دهد.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.