به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه آثار نقاشی سالمندان استان زنجان، افزود: درباره احترام گذاشتن به خصوص به بزرگترها، قصه ها و نکته های زیادی در قرآن کریم آمده است، بنابراین آحاد جامعه نباید لحظه ای از احترام به این قشر دریغ کنند.
درویش امیری ابراز کرد: اگر تقدیرمان باشد همگی پیر خواهیم شد، باید این نکته را بدانیم که کهنسالان بیشتر از هر دورانی احتیاج به توجه و احترام دارند.
استاندار زنجان با تقدیر از برگزار کنندگان این نمایشگاه گفت: آثار خلق شده توسط سالمندان در واقع تراوش ذهنی از تاریخ زندگی و سرگذشت و باورهای صاحبان آنها از محیط پیرامون است.
وی تاکید کرد: ذهن انسان در زمان پیری هم نیاز دارد تا خلاقیت های خود را بروز دهد و به نوعی اوقات فراغت خود را با این نوع امور پر کند.
درویش امیری با اشاره به مکان برگزاری نمایشگاه تصریح کرد: دانشگاه علوم پایه زنجان و پروفسور ثبوتی به عنوان بنیانگذار آن از افتخارات استان و کشور است.
به گزارش ایرنا، موسسه خیریه فرزانگان سالمند زنجان با همکاری سایر ارگان ها و نهادهای استان نمایشگاه آثار نقاشی سالمندان استان زنجان را برگزار می کند.
این نمایشگاه تا آخر این هفته از ساعت 17 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده:رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.