مرتضی ممیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در همین مدت به یک هزار و 183 پرونده تخلف نیز رسیدگی و این پرونده ها مختومه شده است.
گفتنی است حدود پنج هزار پرونده در اداره کل تعزیرات حکومتی زنجان طی سال گذشته تشکیل و بیش از پنج هزار پرونده بررسی و مختومه شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان ابراز کرد: از این تعداد پرونده تشکیل شده 766 فقره مربوط به بخش کالا و خدمات، 202 فقره قاچاق کالا و ارز و 153 فقره نیز به بخش بهداشت، دارو و درمان مربوط می شود.
ممیزی با بیان اینکه عملکرد این اداره در سال جاری مطلوب بوده است، گفت: بیشترین تخلفات ثبت شده در استان زنجان به ترتیب درج نشدن قیمت، صادر نکردن فاکتور، گرانفروشی و رعایت نکردن موارد بهداشتی است.
وی اضافه کرد: بیشترین کالای قاچاق کشف شده در استان زنجان طی سال گذشته، پوشاک، سیگار، گوشی تلفن همراه، لوازم آرایشی و بهداشتی بود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان تاکید کرد: همچنین بیشترین احکام صادر شده به ترتیب محکومیت به پرداخت جزای نقدی، ضبط کالا به نفع دولت، اعاده حق شاکی، معدوم کردن کالاها و ضبط خودرو به نفع دولت می باشد.
ممیزی با تاکید بر ضرورت نظارت مناسب در راه های مواصلاتی برای جلوگیری از قاچاق، تصریح کرد: هم اکنون قاچاق از مبادی ورودی شهرستان ایجرود با اتوبوس افزایش یافته که مقابله با آن نیازمند توجه بیشتر است.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.