ایرانه حیدری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان در این باره به خبرآنلاین گفت: این اداره با هدف جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و ایجاد روحیه نشاط، امید و پربار کردن و غنا بخشیدن به اوقات فراغت، اقدام به تشکیل پایگاه‌های اوقات فراغت و جذب هنرجو در رشته‌های مختلف کرده است.

وی در خصوص این رشته‌ها اعلام کرد: رشته‌های قرآنی شامل قرائت، تجوید، حفظ، تفسیر و احکام، رشته‌های فرهنگی هنری شامل نمایش، فیلمسازی، عکاسی، موسیقی، خوشنویسی و رشته‌های حوزه ادبیات شامل داستان‌نویسی و شعر همچنین اردوهای فرهنگی- تربیتی از جمله رشته‌هایی است که در پایگاه‌های اوقات فراغت برگزار می‌شود.

به گفته حیدری، کلاس‌های فوق در فرهنگسراهای کوثر، امام خمینی (ره)، آموزشگاه‌ های آزاد هنری شامل آموزشگاه‌ های تجسمی، موسیقی، خوشنویسی و سایر پایگاه‌های اوقات فراغت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان تشکیل شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این مراکز، نسبت به ثبت‌نام دوره‌های تابستان اقدام کنند.

وی مهلت ثبت‌ نام را تا نیمه اول تیرماه اعلام کرده و گفت: تشکیل کلاس‌ ها با توجه به استقبال هنرجویان و هنرآموزان صورت گرفته به گونه‌ای که برخی از اول تیرماه آغاز به کار کرده و برخی نیز از نیمه دوم تیرماه کلاس‌های خود را برگزار می‌کنند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 686697
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.