به گزارش ایرنا، محمد حنیفه نظری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: یکی از اهداف این سازمان حفظ اسرار نظامی نیروها و تسریع در رسیدگی به جرایم نیروهای مسلح است.
نظری با اشاره به اینکه فقط 50 درصد کادر سازمان قضایی نیروهای مسلح توسط خود سازمان جذب می شود، گفت: مابقی کادر این مجموعه از طریق ارتش، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران معرفی می شوند.
سرپرست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان با اشاره به لزوم آگاه سازی نیروهای مسلح درباره پیشگیری از جرایم، تصریح کرد: در این راستا به طور مستمر کلاس های آموزشی و کارگاه های آگاه سازی آشنایی با مسائل حقوقی، جرایم و نحوه پیشگیری از آن برگزار می شود.
وی ابراز کرد: برگزاری دوره برای سربازان وظیفه یکی از اصلی ترین اولویت های این نهاد است، چرا که پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح یکی از عمده ترین مسائل این مجموعه است.
نظری با اشاره به برگزاری 3 هزار و 694 نفر ساعت دوره برای کادر نیروهای مسلح، گفت: بیش از 2 هزار نفر ساعت نیز برای سربازان وظیفه و یک هزار و 500 نفر ساعت هم برای ضابطین نظامی در این موضوع دوره برگزار شده است.
سرپرست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان با اشاره به لزوم کاهش جرم در جامعه، تصریح کرد: خوشبختانه آمار جرایم در این استان کاهش داشته و تلاش می کنیم تا این کاهش مستمر باشد.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.