شهرام میرزایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پایگاه های موقت امداد و نجات هلال احمر از ساعت 8 تا 21 در ایام تابستان آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.
وی ادامه داد: در اجرای طرح تابستانی 45 نفر از پرسنل اصلی هلال احمر و 220 نفر از امدادگران و نجات گران در سطح پایگاه های امداد و نجات مشغول خدمات رسانی می شوند.
میرزایی اظهار کرد: 17 دستگاه آمبولانس، هشت دستگاه خودروی نجات، 14 دستگاه خودروی کمک دار امدادی و 9 دستگاه اتو آمبولانس توسط هلال احمر برای خدمت رسانی به مسافران و شهروندان طی اجرای طرح تابستانی در استان پیش بینی شده است.
وی افزود: تلفن 112( ندای امداد) نیز به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شهروندان و مسافران است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به ضرورت مهیا کردن زمینه های لازم برای سفر سالم شهروندان اشاره کرد و گفت: مشارکت دستگاه های اجرایی و نیز مشارکت رسانه ها در امر اطلاع رسانی و ارائه پیام ها و آموزش های لازم می تواند نتایج مطلوبی برای تحقق سفر سالم در پی داشته باشد.
وی به تشدید نظارت و کنترل بر سدهای موجود در سطح استان تاکید کرد و افزود: با وجود گرمای هوا در ایام تابستان لازم است برای ممانعت از شنای مسافران و شهروندان، اقدامات لازم برای محصور کردن سدها در سطح استان انجام پذیرد.
/60857320
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.