علی جوان روز شنبه در مجمع انتخابات هیات اسکیت استان زنجان ابراز امیدواری کرد، ورزشکاران ملی پوش شاخص و قدری در این استان تربیت شود تا بتواند سهم بیشتری را در افتخارآفرینی اسکیت کشور در میادین برون مرزی داشته باشد.
وی اظهار کرد: اسکیت رشته ای جدید و نوپا در کشور است اما به خاطر جذابیت بالا و موقعیت خوب و مناسب در سطح جهان، در ایران نیز جایگاه خود را به دست آورده و توانسته است با جلب و جذب ورزشکاران علاقه مند، خیلی سریع رشد کند.
جوان افزود: اسکیت جزو ورزش های مورد علاقه کودکان و نوجوانان است و زنجان از اولین های کشور در راه اندازی این رشته ورزشی به شمار می آید که تاکنون نیز با تربیت ملی پوشان شاخص و شایسته و اعزام به رقابت های قهرمانی عناوین خوبی را برای ورزش این استان به دست آورده است.
وی تصریح کرد: هرچند این رشته ورزشی زنجان با مشکلاتی مواجه است اما با این حال با توجه به پتانسیل، ظرفیت و ورزشکاران مستعد و توانمند، حرف های زیادی برای گفتن در میدان رقابت ها دارد که این قابل تقدیر و تحسین است.
جوان ادامه داد: ورزش اسکیت رشته ای علمی و پیشرفته است و اغلب فعالان این عرصه را دانش آموزان تشکیل می دهند اما آنچنان که باید و شاید شناخته شده نیست.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: زنجان در ورزش اسکیت از ظرفیت و استعدادهای خوبی برخوردار است.
محمد حمزه پور افزود: ورزشکاران و مربیان توانمند و شایسته از سرمایه های اصلی و مهم ورزشی اسکیت زنجان است که باید از وجود آنان در جهت رشد و شکوفایی این رشته ورزشی بهره گرفت و به جایگاه اصلی و واقعی خود دست یافت.
وی اظهار کرد: متاسفانه طی سالهای اخیر، ورزش اسکیت استان زنجان با مشکلات عدیده ای مواجه شد و امید است با تعیین رئیس هیات جدید به رشد و توسعه همه جانبه برسد.
حمزه پور افزود: هرچند در نهم تیر 95 مجمع انتخابات با حضور علیرضا نصیری دبیر فدراسیون اسکیت ایران برگزار شد و دکتر فرهاد صفری با رای اعضا به سمت ریاست هیات این رشته ورزشی زنجان منصوب شد اما بنا به دلایلی مورد قبول واقع نشد و فدراسیون لازم دید یکبار دیگر نیز این مجمع برگزار شد و امید است با تعیین مجدد فرهاد صفری رشته ورزشی اسکیت در زنجان به سر و سامان برسد.
به گزارش ایرنا، رئیس هیات اسکیت استان زنجان در نهم تیر پارسال با برگزاری مجمع انتخابات برای چهار سال تعیین و منصوب شده بود.
در مجمع انتخاباتی که در آن زمان در سالن جلسات مجموعه ورزشی انقلاب زنجان و با حضور علیرضا نصیری دبیر فدراسیون اسکیت ایران و سید ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان زنجان برگزار شد دکتر فرهاد صفری زنجانی با کسب 9 رای از 17 رای ماخوذه توانست به مدت چهار سال سکان هدایت هیات این رشته ورزشی زنجان را عهده دار شود.
تعداد هشت نفر از اعضای حاضر در مجمع انتخابات هیات اسکیت استان زنجان بنا به دلایلی از دادن رای مثبت اجتناب کرده و ترجیح دادند با رای سفید از رئیس جدید هیات استقبال کنند.
برای کسب این سمت 2 نفر نامزد شده بودند که قبل از رای گیری احمد جیلو به نفع فرهاد صفری زنجانی از دور رقابت کنار رفت و صفری نیز سخنانی را به منظور جلب نظر اعضا ایراد کرده اما اشاره ای به برنامه های آتی خود نکرده بود.
در پایان مجمع پارسال نیز با اهدا لوح و هدیه از سوی اداره کل ورزش و جوانان این استان از تلاش ها و زحمات، محمدحسن توکلی که از چندی قبل با کناره گیری حسن ژیانی به عنوان سرپرست، سکان هدایت هیات اسکیت استان زنجان را عهده دار شده بود تقدیر به عمل آمده بود.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.