حمیدرضا عزیزپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام اقدامات مقدماتی برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شهرداری های این استان در دست اجراست.
وی یادآورشد: برای تبدیل وضعیت این نیروها، اصلاح چارت شهرداری ها لازم بود که اقدامات لازم در این زمینه انجام شد.
عزیزپور اظهار کرد: هم اکنون کمیته تبدیل وضعیت استان در حال بررسی شرایط کارکنان قراردادی و چارت شهردارها برای برگزاری آزمون است.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: یکی از مشکلات شهردارها، ساختار نیروی انسانی در آنها بود که تاکنون برای ساماندهی آن اقدام نشده بود.
وی خاطرنشان کرد: به محض اتمام بررسی های چارت سازمانی شهرداری ها و حل مشکل ساختار نیروی انسانی که اقدامی زمان بر است، آزمون تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی برگزار می شود.
عزیزپور ادامه داد: اسفند سال گذشته مجوز تبدیل وضعیت یک هزار نفر از نیروهای قراردادی کارکنان شهرداری های این استان دریافت شد.
موضوع تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شهرداری در سطح تمام شهرها جریان دارد و مختص مراکز استانها نیست.
پیش از این مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، از دریافت مجوز تبدیل وضعیت از سازمان امور اداری و استخدامی کشور و ساماندهی کارکنان قراردادی در آن دسته از شهرداری هایی که بر اساس ضوابط تشکیلاتی شهرداری ها ساختار سازمانی خود را اصلاح کرده اند، خبر داده بود.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.