علی وقفچی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران زنجان افزود: در مجلس سوگند یاد کردیم که از نظام جمهوری اسلامی و حقوق ملت دفاع کنیم و در این مسیر پرسش از وزیر، معاون و رئیس جمهوری فرقی ندارد.
وی یادآورشد: به هر دلیل نمایندگان در هر زمانی که احساس کنند مسئولی باید نسبت به موضوعی در مجلس شورای اسلامی پاسخگو باشد، نمایندگان حق طرح سوال و دعوت از این مسئول را دارند.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در صورتی که مشکلات در سطوح ملی پیگیری و برطرف شود، به تبع مشکلات در سطح استان ها هم مرتفع می شود.
وی به موضوع طرح سوال از رئیس جمهوری اشاره و خاطرنشان کرد: پس از صحبت با سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری کاسپین در اعتراض به عملکرد این موسسه، به این نتیجه رسیدیم که از طریق مجاری قانونی باید وارد شد.
وقفچی ادامه داد: پس از نشستی با رئیس بانک مرکزی به این نتیجه رسیدیم که موضوع را به وزیر امور اقتصادی و دارایی منتقل کنیم تا وی پیگیری های لازم را انجام دهد، اما پاسخ وزارت مبنی بر این بود که حکم رئیس بانک مرکزی را رئیس جمهوری صادر می کند و وزارت مسئولیتی در این زمینه ندارد.
وی اضافه کرد: در نهایت موضوع طرح سوال از رئیس جمهوری کلید زده شد و این اقدام هیچ جنبه سیاسی و جناحی ندارد و موضوع مخالفت با دولت نیست و فقط برای دفاع از حقوق مردم مطرح می شود.
وقفچی تاکید کرد: دولتمردان تا زمانی که در مسیر قانون هستند باید از آنان حمایت کرد و کوچکترین رده اجرایی کشور برای ما محترم هستند.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.