مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: آخرین جمعه ماه رمضان روز قدس روز نماد وحدت و انسجام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام مسعود صفی یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، امروز چهارشنبه (31خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روز قدس نماد وحدت و انسجام اسلامی است اظهار داشت: همه مسلمانان جهان باید در این روز با وحدت برای منافع اسلام قدم بردارند.

حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه روز قدس نماد و مظلومیت اسلام و مسلمانان است، گفت: مشکل استکبار نماد اسلام است.

وی،  درادامه با اشاره به سالروز تشکیل تبلیغات اسلامی ، افزود: اهداف کلی سازمان احیاء و اشاعه اندیشه تابناک اسلام ، دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی با منویات مقام معظم رهبری و، ولایت و گسترش کمی و کیفی تبلیغات برای مردم در جامعه است.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اصل تبلیع اسلام و اصل ولایتمداری و پرهیز از جناح گرایی را در جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت: اصل عزت منزلت واصل هم افزایی توانمندی ها را در جبهه های مختلف اساسی است.

وی ، خبر از توسعه پایگاههای قرانی در استان داد و گفت: از جمله اقدامات مهم برای ترویج و تعالیم قرانی با استفاده از استعداد های ویژه و حضور در محافل قرانی استانی  در سطح ملی حائز اهمیت خواهد بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، 651 فعالیت قرانی با بالغ بر 20هزار و 600نفر را از جمله اقدامات سال گذشته عنوان کرد و گفت: آموزش اقشار تاثیر گذار در جامعه از جمله اقدامات در جامعه بوده است .

حجت الاسلام صفی یاری ، گفتمانهای دینی را از شاخصه های مهم آموزشی و مناطق حاشیه ای و روستایی در جامعه عنوان کرد و گفت: در استان زنجان اقدامت مطلوب در حوزه های مختلف تبلیغی انجام گرفته است.

حجت الاسلام صفی یاری، خبر از نشریات و کتب مختلف در این حوزه داد و یادآورشد: نرم افزار جامع فرقه شناسی در زنجان رونمایی می شود.

وی در پایان گفت: 6 خانه عالم در سال گذشته به بهره برداری رسیده که تعداد این خانه ها در استان 70 خانه است که 33 خانه نیز به تازگی مرمت و بازسازی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.