به گزارش ایرنا ، جواد رحمتی روز دوشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر استان به ضرورت نظارت مستمر و دقیق بر نحوه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران و پاکیزگی شهرها و مکان های های گردشگری در سطح استان اشاره کرد و افزود: هر چه کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران بیشتر باشد، خود این امر جاذبه ای برای مسافران می شود و چهره خوبی را از استان در نظر گردشگران به نمایش می گذارد.
وی به ضرورت تعریف جشنواره های مختلف در سطح شهرستان ها تاکید کرد و ادامه داد: شهرستان های استان می توانند با توجه به استعدادهای موجود در هر منطقه اقدام به طراحی و اجرای جشنواره های گوناگون برای جذب و ماندگاری گردشگران کنند.
قائم مقام رئیس ستاد ستاد خدمات سفر استان از تدارک محل دائمی برای برگزاری جشنواره روستا در استان خبر داد و گفت: چنین جشنواره هایی می تواند با تقویت توان معیشتی روستاییان در توسعه اشتغال های کوچک که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست، نقش بسزایی داشته باشند.
رحمتی بر لزوم آموزش مردم و فعالان مراکز خدماتی در خصوص نحوه برخورد و رفتار با گردشگران اشاره کرد و افزود: برخوردهای فرهنگی مردم می تواند به یک جاذبه جاذبه تبدیل شود.
وی با بیان اینکه در چند سال اخیر سفر گردشگران به استان زنجان روند رو به رشدی داشته اشت، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا میزان تقاضای سفر به استان را افزایش دهیم چرا که رشد گردشگری اثر مستقمی بر افرایش میزان اشتغال دارد.
رحمتی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر در استان نباید به انجام کارهای تکراری اکتفا کنند بلکه لازم است برنامه های متنوعی را نسبت به سال های گذشته طراحی و اجرا نمایند.
7312/8068
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.