سیدسعید حسینی روز دوشنبه درجلسه ستاد برگزاری مراسم شهدا هفت تیر و روز جهانی قدس که درسالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان برگزار شد، افزود: حمایت از مظلومان و مبارزه با ظالمان، شعار ملت ایران و انقلاب اسلامی است و به حتم امسال روز جهانی قدس با شکوه تر از سالهای گذشته برگزار خواهد شد.
وی به راهپیمایی روز قدس مردم استان زنجان اشاره و اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این استان نیز همگام با سراسر کشور با حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس نفرت و انزجار خود از استکبار جهانی و رژیم غاصب اسرائیل، نشان خواهند داد.
حسینی با بیان اینکه روز قدس روز بزرگ مرگ بر آمریکا، اسرائیل غاصب، انگلیس و آل سعود است افزود: در این روز برنامه های مختلفی برگزار خواهد شد و حجت‌الاسلام علی شیرازی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس به عنوان سخنران پایانی مراسم راهپیمایی خواهند بود.
وی اظهار کرد: میدان قائم (کوچمشکی) محل تجمع شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر زنجان خواهد بود و راهپیمایان ساعت 10:30 به طرف مصلی خاتم الانبیا (محل برگزاری نماز دشمن شکن) حرکت خواهند کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به هفته قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: حادثه هفت تیر سال 60، سند مظلومیت ملت ایران اسلامی و این هفته فرصتی برای بازخوانی و افشای حقوق بشری آمریکا است و این روز باید همواره زنده نگه داشته شده و به درستی به جوانان تبیین شود.
حسینی با بیان اینکه در این روز دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفای امام (ره) توسط منافقان کوردل به شهادت رسیدند افزود: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، از سوی منافقین و دست پرورده های استکبار جهانی با حرکت های کور و ددمنشانه آسیب دیده اند و این ظلم های صورت گرفته توسط مستکبران را هرگز فراموش نخواهند کرد.
وی به اقدام تروریستی اخیر در کشور اشاره و اظهار کرد: همراهی سران آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل با این اقدام ددمنشانه، نشان از مکنونات قلبی و جنایتکارانه آنان است.
حسینی افزود: به حتم اینگونه اقدمات، نه فقط هیچ تاثیر منفی بر حضور ملت ایران در صحنه های مختلف نخواهد گذاشت بلکه موجب وحدت، همدلی و همراهی هرچه بیشتر آنان با انقلاب و نظام خواهد شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.