حجت محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرک صنعتی این شهرستان با مشکل سند و نبود زیرساخت های لازم مواجه بوده و در صورت برطرف کردن این مسائل می توان چشم انداز بهتری را در اشتغال و رونق اقتصادی این شهرستان متصور شد.
وی اظهار کرد: متاسفانه اغلب واحدهای تولیدی شهرک صنعتی خرم دره فاقد سند هستند و وجود این معضل موجب شده نتوانند در سایت بهین یاب برای دریافت تسهیلات ثبت نام کنند.
محمدی افزود: موضوع مشکل سند شهرک صنعتی این شهرستان به سال های گذشته باز می گردد و حل نشدن این موضوع موجب شده، بیش از 30 واحد تولیدی کوچک و بزرگ از دریافت تسهیلات مورد نیاز محروم مانده اند.
وی بیان کرد: بر این اساس برطرف شدن معضل سند این شهرک صنعتی از تحمیل خسارت های احتمالی به واحدهای تولیدی جلوگیری می کند و توجه به این موضوع مهم بسیار ضروری است.
این مسئول ابراز امیدواری کرد، طی یک ماه آینده مشکل سند واحدهای صنعتی شهرک صنعتی خرمدره با همکاری مسئولان استانی برطرف شود.
فرماندار خرمدره ادامه داد: تقویت زیر ساخت های شهرک صنعتی این شهرستان نیز امری مهم به شمار می رود چرا که تحقق آن رفع معضل بیکاری و شکوفایی اقتصادی این شهرستان را به دنبال دارد.
به گفته این مسئول شهرک صنعتی خرمدره 328 هکتار مساحت دارد که در سه فاز اجرایی شده که فاز اول و دوم آن به ترتیب 54 و 38 هکتار و فاز سوم آن که فاز توسعه ای محسوب می شود، 197.5 هکتار را شامل می شود.
وی اظهار کرد: زیر ساخت های مربوط به فاز یک تامین شده و عمده مشکل این بخش نبود زمین مورد نیاز برای متقاضیان است و در فازهای 2 و توسعه مشکل تامین زیرساخت ها وجود دارد.
فرماندار خرمدره خاطرنشان کرد: شتاب بخشی در مشکلات مربوط به شهرک صنعتی چشم انداز بهتری را فراهم می کند و به جذب بیکاران این منطقه نیز منجر می شود.
به گزارش ایرنا، شهرستان خرمدره با 407 کیلومترمربع مساحت معادل 1.8 درصد از وسعت کل استان و 65 هزار و 166 نفر معادل 6.4 درصد از جمعیت کل استان را تشکیل می دهد.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.