به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ سید پرویز فتاح در پی موفقیت اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در جذب بیش از 100 درصدی منابع قرض الحسنه اشتغالزای بانکی، با ارسال پیامی از استاندار زنجان و اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان قدردانی کرد.
وی جذب منابع قرض الحسنه اشتغالزایی را در ایجاد اشتغال مولد و استقلال اقتصادی خانواده های نیازمند و تحت پوشش این نهاد در استان زنجان، بسیار موثر دانست و از تحقق کامل آن در این استان ابراز خرسندی کرد.
رئیس کمیته امداد کل کشور با ارسال پیامی از استاندار زنجان و اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان به منظور حمایت در جذب تسهیلات بانکی و ایجاد اشتغال مددجویان این نهاد در استان زنجان تشکر و قدردانی کرد.
در بخش هایی از این پیام خطاب به استاندار زنجان آمده است؛
ایجاد اشتغال، توانمندسازی، خوداتکایی و استقلال اقتصادی خانواده های نیازمند و مورد حمایت از تکالیف و مسئولیت های اصلی و راهبردی کمیته امداد امام خمینی(ره) در عرصه خدمت به ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که این مهم با همراهی و مساعدت مسئولین دستگاه های اجرایی در سطح استان خصوصا جنابعالی و همکاران محترمتان امکان پذیر می گردد.
ضمن ابراز مراتب شکرگزاری و سپاس به درگاه خداوند متعال، از جنابعالی، معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع، فرمانداران محترم، اعضای محترم کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان و مدیران محترم بانک های عامل به جهت حمایت های شایان توجهی که در جذب تسهیلات بانکی و ایجاد اشتغال برای مددجویان و سایر نیازمندان نموده اید صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.
گفتنی است؛ از ابتدای سال جاری تاکنون 90 طرح اشتغالزا با 9 میلیارد و 110 میلیون ریال اعتبار که 2 میلیارد و 410 میلون ریال از محل صندوق امداد و 6 میلیارد و 700 میلیون ریال نیز از محل منابع بانک های عامل پرداخت شده، برای مدد جویان تحت پوشش این نهاد به اجرا درآمده است.
هم اکنون 22 هزار و 500 خانوار با جمعیت 39 هزار نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند.
3001/6085
دریافت کننده: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.