به گزارش ایرنا، اصفر وثوق روز یکشنبه در دیدار آیت الله حسینی زنجانی با اعضای هیات مدیره و مسئولان مهرانه زنجان افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توریسم سلامت تا سال 1402 در این استان راه اندازی می شود.
وثوق افزود: ابراز کرد: این استان در حوزه ارایه خدمات درمانی به بیماران سرطانی مشکلی ندارد و می توان گفت، این بیماران برای درمان های خود دغدغه ای ندارند.
وی بیان کرد: کمک های مهرانه حاصل مشارکت مردمی و شامل حال مبتلایان می شود و حتی به تشخیص پزشک اگر بیماری برای ادامه روند درمان لازم باشد در بیمارستان خصوصی بستری شود، مهرانه از وی حمایت می‌کند.
مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی (مهرانه) استان زنجان ادامه داد: انجمن مهرانه در شهر زنجان 6 باب ساختمان دارد و روزانه به طور متوسط 400 نفر مهرانه را به صورت خیری اداره می کنند که مایه مباهات این استان است.
وی ابراز کرد: ارائه خدمات آموزش و پیشگیری به دانش‌آموزان در قالب اجرای برنامه‌های سلامت‌محور مهرانه در مدارس و مراکز دانشگاهی از جمله برنامه های مهم این انجمن است.
وثوق خاطرنشان کرد: فرانشیز درمانی نیز از ابتدای فعالیت کلینیک رادیوتراپی مهرانه حدود 10 میلیارد تومان بوده است.
به گزارش ایرنا، مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه با همکاری خیران انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان (مهرانه) برای برآورد کلیه نیازهای بیماران مبتلا به سرطان، در زمینی به مساحت 18 هزار و 900 مترمربع طراحی و احداث شده است، از این میزان فضا، 12 هزار مترمربع به فضاهای تحقیقاتی، آموزش و پیشگیری، تشخیصی و درمانی اختصاص داده شده است.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.