ایرج دست نشان روز یکشنبه در جمع خبرگاران افزود: به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکت های حمل ونقل جاده ای برون شهری و اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، در جلسه های کمیسیون های مواد 11 و 12 زنجان از ابتدای سالجاری به تخلفات شرکت ها و موسسه های حمل و نقل کالا و رانندگان حمل و نقل جاده ای در سطح استان زنجان رسیدگی و احکام متناسب با آن صادر شد.
وی درباره فراوانی تخلفات شرکت های حمل و نقل کالا یادآورشد : عمده تخلفات شرکت های حمل و نقل کالا شامل مغایرت مندجات بارنامه، دریافت کمیسیون اضافی، رعایت نکردن مقررات صحیح تهیه و تنظیم بارنامه، صدور حواله به جای بارنامه و صدور بارنامه قبل از وزن گیری بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: ایجاد آرامش به ویژه در بخش های حمل و نقل مسافر و کالای همراه، از دغدغه های مهم و اساسی این اداره کل به شمار می رود و کاهش تخلف شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای می تواند نقش اساسی در تحقق این امر داشته باشد.
دست نشان با بیان اینکه 67 شرکت حمل و نقل کالا در این استان فعال است، اظهارکرد: در زمان حاضر نیز چهار هزار و 891 دستگاه ناوگان باری در استان زنجان فعال هستند.
این استان 35 شرکت و موسسه مسافربری فعال دارد که به صورت یک تا سه منظوره فعال هستند، از این تعداد فقط 14 شرکت در شهر زنجان خدمات ارائه می دهند.
به گزارش ایرنا، 182 دستگاه اتوبوس، 335 مینی بوس و 613 دستگاه سواری برای مسافران در استان زنجان خدمات شبانه روزی ارائه می دهند.
این استان حدود پنج هزار و 600 کیلومتر آزاد راه، بزرگ راه، راه های اصلی و فرعی دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.