مجری طرح‌های فاضلاب استان زنجان از اجرای طرح‌های آب و فاضلاب خیابان زینبیه غربی با 28 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، غلامی مجری طرح های فاضلاب استان زنجان ، گفت : عملیات احداث خیابان زینبیه غربی که یکی از محورهای اصلی تردد در بافت فرسوده مرکز شهر می باشد با مشارکت شهرداری و ارگان‌های خدمات‌رسان نظیر شرکت آب و فاضلاب شهری آغاز شده است.

وی افزود:فاز اول اجرای فاضلاب این منطقه با 650 متر لوله فاضلابی به قطر 600 و با 14 عدد منهول بتنی و فاز دوم اجرای  آن با  450 متر لوله فاضلابی به قطر 600 و 800 با 11 منهول بتنی با صرف 13 میلیارد ریال از محل منابع داخلی و عمرانی پس از آماده سازی اجرا خواهد شد .

مجری طرح‌های فاضلاب استان زنجان به اجرای طرح آبرسانی نیز اشاره کرد و گفت :اصلاح و احداث شبکه آبرسانی با اصلاح انشعابات با حوضچه‌های قطع و وصل با لوله‌گذاری در فاز نخست به طول یک هزار و 500 متر در دو لاین و با قطرهای 160-110 و در فاز دوم به طول یک‌هزار و 500 متر در همان اقطار با صرف 15 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی شرکت اجرا  خواهد شد .

غلامی در ادامه تصریح کرد : با اجرای طرح خیابان زینبیه غربی همه انشعابات موجود در منطقه اصلاح وبازسازی خواهد‌شد.

وی گفت:پیش‌بینی می‌شود طرح اجرای شبکه آب و فاضلاب خیابان زینبیه غربی تا شهریور ماه سال‌جاری اجرایی و عملیاتی شود . 

خیابان زینبیه اولین خیابانی است که به موازات محور اصلی ترافیکی شهر (خیابان امام) در حال احداث  است که بیشترین سطح تملک املاک شهری را به خود اختصاص داده است و در این بین شرکت آبفای استان زنجان نیز از ابتدای اجرای طرح با شهرداری زنجان تعامل گسترده ای را داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.