شهرام رجبی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برنامه های این سازمان برای ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: امسال با کمک بانوان نیکوکار و جمعی از خیران جشنواره آشپزی برگزار شد و درآمد حاصل از فروش مواد غذایی برای معیشت، درمان و لوازم ضروری مددجویان و افراد تحت پوشش بهزیستی اختصاص یافت.
وی افزود: طرح ضیافت افطاری و بازدید و عیادت از مددجویان بهزیستی در منزل توسط مددکاران و مسئولان از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان است.
رئیس بهزیستی شهرستان ابهر با اشاره به آمار معلولان بهزیستی شهرستان ابهر، ابراز کرد: آمار افراد تحت پوشش تا پایان اردیبهشت ماه 1345 نفر شده است که از این تعداد 124 نفر در زمینه اعصاب و روان، 477 نفر در زمینه بیماری های ذهنی، مددجوی بهزیستی در شهرستان ابهر هستند.
وی افزود: 40 نفر از مددجویان دچار آسیب نخاعی، 9 نفر دچار مشکلات گفتاری، 135 نفر ناشنوا، 76 نفر نابینا و 4 نفر سالمند هستند.
رجبی با اشاره به موسسه خیریه فاطمه الزهرا ابهر، بیان کرد: این موسسه توسط خانم فریبا نظری، که خود دارای معلولیت 90 درصد هستند برای آموزش افراد معلول و کمک به اشتغال پایدار آنها راه اندازی شده است که با توجه به اینکه مالک اصلی زمین، اداره اوقاف و امور خیریه و بنیاد شهید و امور ایثارگران است، مدیر کل بنیاد شهید کشور خواستار بازپس‌گیری ساختمان این موسسه بودند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه افرادی که در این موسسه مشغول به فعالیت و آموزش هستند علاقه دارند در محل فعلی به کار خود ادامه دهند به طور موقف این مشکل برطرف شده است و می توانند به کار خود در همان ساختمان ادامه دهند و با این حال مشکل انها به طور کامل برطرف نشده است و فقط حکم تخلیه را عقب انداخته اند.
به گزارش ایرنا ، مشکلات موسسه خیریه فاطمه الزهرا در ابهر با مدیریت خانم فریبا نظری در دومین برنامه ماه عسل در ماه رمضان امسال مطرح شد.
8068/7324
خبرنگار: اکرم بیات** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.