به گزارش ایرنا ، اسدالله درویش امیری روز سه شنبه در شورای آموزش و پرورش استان زنجان ، افزود: پر کردن اوقات فراغت دانش ۀموزان دوره متوسطه با یادگیری مهارت های فنی و حرفه ای استفاده از فرصت و امکانات به بهترین نحو است.
نماینده عالی دولت در استان زنجان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش باید به مسئله آموزش مهارت های فنی و حرفه ای دانش آموزان توجه ویژه داشته و برای ارتقای آن با اداره کل فنی وحرفه ای استان ارتباط تنگاتنگی داشته باشد.
این مسئول ادامه داد: آموزش و پرورش باید برنامه های مناسبی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموز ارائه داده و از اتلاف انرژی و وقت آنان جلوگیری کند.
درویش امیری با اشاره به لزوم همکاری بین مدارس و محیط های حرفه آموزی، گفت: باید بین آموزش و پرورش و اداره آموزش فنی و حرفه ای استان ارتباط تنگاتنگی باشد، تا دانش آموزان مهارت های مورد نیاز را یاد بگیرند.
استاندار زنجان با اشاره به ضرورت تعامل بین مدیران دولتی و دانش آموزان، خاطرنشان کرد: مسئولان آموزش و پرورش زمینه را فراهم کنند تا مدیران سیاسی بتوانند با دانش آموزان در محیطی صمیمی به گفت و گو پرداخته و تعامل مورد نیاز را داتشه باشند.
درویش امیری تاکید کرد: با توجه به فرصت سه ماهه تا شروع مدارس، در ۱۸۰ روستایی که از نعمت گاز بهره مند شده اند، گازکشی برای مدارس این روستاها در دستور کار قرار بگیرد.
به گزارش ایرنا، جلسه شورای آموزش و پرورش استان در ماه رمضان با حضور مدیران ارشد آموزشی استان و سایر اعضا با ریاست استاندار زنجان برگزار شد.
هم اکنون استان زنجان 14 منطقه آموزشی داشته و قریب 180 هزار دانش آموز در دوره روزانه در استان زنجان در حال تحصیل هستند.
3216/8068
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.