به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی عمومی شرکت آبفای استان زنجان، علیرضا جزء قاسمی در جلسه کمیسیون کشاورزی ، آب ومنابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: ورود این میزان آب خام به چرخه تولید، باتوجه به خشکسالی های موجود در کشور نقش بسیار مهمی در برون رفت از خشکسالی دارد.
در این جلسه مقرر شد طی سال های آینده مشکل آب شرب و کشاورزی شهرهای خرمدره و طارم مورد توجه جدی دولت قرار گیرد و اعتبار مورد نیاز آن از سوی سازمان برنامه و بودجه پیگیری و تامین شود.
همچنین درباره طرح فاضلاب شهرهای استان زنجان هم بحث و مقرر شد با اولویت بندی که توسط وزارت نیرو و مسئولان و مدیران این استان انجام می شود، اقدامات و پیگیری های لازم به منظور تکمیل فاضلاب شهر زنجان که در حال حاضر پیشرفت 65 درصدی دارد، انجام شود .
در این در جلسه کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی موارد مربوط به استان زنجان از جمله طرح فاضلاب شهر زنجان و آبرسانی به ابهر و خرمدره و پروژه سد مشمپا به منظور تامین آب شرب شهر زنجان در دراز مدت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین در این جلسه مقرر شد که وقفچی نماینده مردم شهرهای زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، به عنوان سخنگوی کمیسیون ،مصوبات جلسه را پیگیری کنند .
این جلسه با حضور مدیر عاملان شرکت های آب و فاضلاب شهری، آب منطقه ای، سازمان کشاورزی و نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
7325/8068
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشاردهنده:اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.