محمد محمدی قیداری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان این اداره کل برنامه های متعدد، نظیر ضیافت مهربانی با حضور خیران و مسئولان استان را برگزار می کند و طی یک ماه گذشته 65 برنامه در این بخش اجرا شد.
وی اظهار کرد: بر این اساس طی ماه رمضان سال گذشته کمک های نقدی و غیر نقدی انجام شده در ضیافت مهربانی به ترتیب یک میلیارد و 208 میلیون ریال و 874 میلیون و 400 هزار ریال بوده است.
محمدی مجموع مشارکت های نقدی و غیر نقدی ضیافت مهربانی سال گذشته را حدود 2 میلیارد و 82 میلیون ریال ذکر کرد و گفت: امیدواریم این کمک ها طی ماه رمضان امسال نیز روند روبه رشدی داشته باشد.
وی ابراز کرد: طی سال های گذشته بهزیستی برنامه محدود افطاری برای گروه های تحت پوشش برگزار می کرد، اما با توجه به گسترش تشکل های متعدد، این تعداد روند افزایشی داشته و در این میان 106 برنامه افطاری برگزار شده است.
مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: علاوه بر آن هفت هزار و 368 پرس غذا به ارزش ریالی 847 میلیون و 320 هزا ریال در بین معلولان و مددجویان تحت پوشش توزیع شد و تعداد بسته های غذایی خشک توزیع شده نیز یکهزار و 12 بسته به ارزش 272 هزار و 490هزار ریال بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع یک میلیارد و 119میلیون ریال هزینه های مربوط به این تعداد برنامه افطاری و مواد غذایی توزیع شده بوده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 21 هزار نفر مددجو تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان زنجان هستند.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.