غلامحسن احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به یقین سد معبر و اشغال پیاده روها و خیابان ها از سوی مغازه داران تخلف محسوب می شود.
وی از نظارت مستمر برای رفع سد معبر در سطح شهر زنجان خبر داد و اظهارکرد: شهرداری های مناطق سه گانه شهر زنجان در صورت مواجهه با ایجاد سد معبر، برخورد و اقدام به جمع آوری می کنند.
احمدی با بیان اینکه این نظارت و برخوردها به طور مستمر جریان دارد، خاطرنشان کرد: میزان جریمه برای کسانی که اقدام ایجاد به سد معبر می کنند، ناچیز است و جوابگو نیست.
معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: افزایش میزان جریمه برای ایجاد سد معبر، باید با تصویب شورای شهر و فرمانداری زنجان انجام شود تا جوابگوی حل مشکل باشد و شهروندان زنجانی با معضل اشغال پیاده روها با ایجاد سد معبر مواجه نشوند.
سد معبر برخی از مغازه داران زنجانی به ویژه فعالان سبزی، میوه و خار و بار فروشان، معضلی به شمار می رود که شهروندان روزانه با آن مواجه هستند، اما با وجود نظارت های مستمر طی سال های گذشته، این مشکل تاکنون رفع نشده است.
برخی از مغازه داران زنجانی در هر صنفی علاوه بر اینکه واحدی مستقل برای کسب و کار خود دارند، کالاها را بر روی چرخ هایی جمع آوری کرده و نیمی از پیاده روهایی را که برای تردد شهروندان است، اشغال می کنند.
7325/3001
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشاردهنده: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.