مهدی رستمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی رده سنی جوانان از فردا /پنجشنبه/ به مدت سه روز و زیر نظر سرمربی مهران بهنام فر، مربیگری احسان حیدری و رضا میدان رو و مربی بدنساز رضا عزیزی برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: اردوی رده سنی نوجوانان نیز که از هشتم خرداد آغاز شده و تا 14 ماه جاری نیز ادامه خواهد یافت و ورزشکاران حاضر نیز زیر نظر سرمربی حسن روحانی، مربیگری نادر جودت و مجید خسروی و مربی بدنساز حبیب حاتمی، تمرین می کنند.
رستمی افزود: سرپرستی این اردوها بر عهده رمضان بازرگان می باشد و تمرین تکنیکی و تاکتیکی درسالن اختصاصی مجموعه ورزشی مادران و کودکان و پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی انقلاب و تمرینات بدنسازی نیز در سالن ورزشی شرکت گاز و مجموعه ورزشی شهید عطایی و در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود.
رستمی تصریح کرد: رده سنی نوجوانان در اوزان منفی 52 - 57 - 63 - 70 و مثبت 70 کیلوگرم و رده سنی جوانان نیز در اوزان منفی 55 - 61 - 67 - 76 و مثبت 76 کیلوگرم برگزار می شود.
دبیرهیات کاراته استان زنجان گفت: این اردوها با هدف کسب آمادگی ورزشکاران منتخب ملی پوش به منظور اعزام به مسابقات آسیایی ازبکستان که از 24 تا 27 تیر امسال در دو بخش مردان و زنان و در دو بخش کاتا و کومیته برگزار خواهد شد انجام می گیرد.
رستمی افزود: به احتمال بسیار، مرحله پنجم اردوی آمادگی تیم ملی رده سنی نوجوانان از 18 تا 25 خرداد جاری به میزبانی زنجان برگزار شود.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.