فرامرز بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص نحوه مراجعه و ثبت نام متقاضیان واجد شرایط در کاروان ها، افزود: علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر ثبت نامی کاروان های مجاز در زمان مقرر، امکان ثبت نام غیر حضوری(الکترونیکی) تا سقف 50 درصد ظرفیت هر کاروان نیز پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: افرادی که تمایل به ثبت نام غیرحضوری دارند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://haj94.haj.ir می توانند در کاروان های شهر یا شهرستان محل سکونت خود ثبت نام اولیه کنند و با تحویل اصل قبض ودیعه گذاری و مدارک مورد نیاز به کاروان اعزام کننده، بقیه مراحل را انجام دهند.
بابایی اظهار کرد: اصل فیش بانکی واریز بخش اول هزینه سفر به مبلغ 100 میلیون ریال برای مشمولان اولویت اول، اصل و کپی قبض ودیعه گذاری حج تمتع(برای مشمولان اولویت دوم)، اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن، اصل و تصویر کارت ملی یا شماره تایید شده آن، از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام متقاضیان است.
وی با بیان اینکه گذرنامه حجاج با تعامل شایسته نیروی انتظامی با سرعت بیشتری صادر می شود، افزود: افراد فاقد گذرنامه یا کسانی که گذرنامه آنها تا تاریخ 5‏/12‏/96 اعتبار ندارد بایستی اقدام به دریافت گذرنامه کنند.
مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اسامی مدیران کاروان های حج و آدرس دفتر آن ها در استان، به سایت www.zanjan.haj.ir مراجعه کنند.
3001/7312
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده:مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.