سرهنگ علی اصغرشیرمحمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خستگی و خواب آلودگی، انحراف به چپ و تخطی از سرعت مطمئنه، بیشترین عامل این تصادفات رانندگی بود.
وی اظهار کرد: از مجموع 14 تصادف رانندگی اتفاق افتاده طی این مدت، 6 مورد جرحی و هشت مورد نیز خسارتی بود و اگر رانندگان به قوانین و مقررات و هشدارها و توصیه های پلیس توجه می کردند به حتم این تصادفات اتفاق نمی افتاد.
شیرمحمدی افزود: بیشترین مصدوم به تعداد 9 نفر مربوط به حادثه برخورد کامیون و اتوبوس در لاین شمالی اتوبان زنجان - تبریز بود که حوالی ساعت 2:30 بامداد جمعه و به علت خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس رخ داد که در زمان حاضر 2 نفر از مصدومان در بیمارستان آیت الله موسوی، بستری هستند و هفت نفر آنان نیز پس از مداوا و درمان ترخیص شدند.
وی ادامه داد: براثر برخورد پژو پارس با تیر برق در مسیر زنجان - میانه سه نفر، برخورد کشنده هوو و خودرو سواری پراید و پژو در مسیر خدابنده - همدان 2 نفر، برخورد سواری پراید، پژو و عابر پیاده در جاده دندی یک نفر، برخورد 2 دستگاه پراید در مسیر ارمغانخانه یک نفر و برخورد پژو و نیسان وانت در جاده ابهر - تاکستان نیز یک نفر مصدوم شدند که این، آمار بالایی است.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.