سرهنگ جعفر کردلو روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:: ظهر روز گذشته /چهارشنبه/ پلیس زنجان در جریان تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک توسط یک فرد قاچاقچی و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پراید قرار گرفتند.
وی اظهار کرد : ماموران شهرستان زنجان و طارم در قالب 6 تیم عملیاتی این خودرو را که در حال تردد در جاده قدیم زنجان - خرمدره بود مشاهده کرده و با توجه به هماهنگی های قبلی صورت گرفته با مقامات قضایی زنجان، این خودرو بلافاصله متوقف و در بازرسی از کوله پشتی متهم مقدار 19 کیلو و 600 گرم تریاک کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: در راستا اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، موضوع توزیع و فروش مواد مخدر تریاک در سطح شهرستان زنجان با استفاده از خودرو سواری پژو 206 در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ سعید بابایی ، روز پنجشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پس از شناسایی متهم و بازرسی خودرو مقدار 1/560 کیلوگرم تریاک و هشت گرم سوخته تریاک به صورت بسته بندی در اوزان مختلف کشف و پس از انجام بازجویی و تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان مرکزی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر نیز از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف یک کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حمل و توزیع مقادیر مواد مخدر از نوع شیشه توسط سودا گر مرگ ساکن اطراف ابهر ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر، آگاهی و کلانتری 11 شهرستان ابهر قرار گرفت.
سرهگ برزو مهدیخانی گفت افزود: ماموران با تشکیل اکیپ های ویژه با استقرار در محل های موردنظر و کنترل خیابان های مواصلاتی سطح حوزه استحفاظی، نهایتا با توقیف و بازرسی یک دستگاه خودرو پژو مقدار یک کیلوگرم شیشه جاسازی شده در این خودرو را کشف کردند.
وی اظهار کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
8068/6084
خبرنگار : پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.