فهیمه حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی بازرسی کارشناسان بهداشت محیط خرمدره طی یک روز در اردیبهشت امسال10 تن مواد غذایی که تاریخ مصرف آنها بصورت دستی محو شده و تاریخ جدیدی نیز بر روی آنها درج و توزیع شده بود، کشف شد که پس از طی فرآیندهایی با حضور مسئولان مربوطه نسبت به امحا آنها اقدام شد.
وی اظها کرد: در مجموع می توان گفت، بیشترین اقلام مواد غذایی کشف شده طی مدت یاد شده شامل نوشابه، کیک،کلوچه ، ماکارانی بوده است که مصرف آنها مشکلات جدی ایجاد می کند.
حیدری افزود: موضوعی که باید به آن توجه داشت، این است که دست کاری در تاریخ مصرف انواع مواد غذایی به دقت بیشتری نیاز دارد و در این میان افراد سودجود با مهارت خاصی این کار را انجام می دهند.
وی بیان کرد: کارشناسان بهداشت خرمدره، در شیفت صیح و بعدازظهر و با همکاری کارشناسان دستگاه های مرتبط نظارت های نظارت جدی بر اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در این شهرستان انجام می گیرد.
به گفته وی، هم اکنون در حدود یکهزار اماکن عمومی و مراکز تهیه و تولید مواد غذایی شهری و روستایی در این شهرستان وجود دارد.
کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت خرمدره خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات، موارد را می توانند به شماره تلفن 35534002 و یا 190 سامانه رسیدگی به شکایات بهداشتی اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا ، شهرستان خرمدره با 407 کیلومتر مربع مساحت معادل 1.8 درصد از وسعت کل استان و 65 هزار و 166نفر معادل 6.4 درصد از جمعیت کل استان را تشکیل می دهد.
8068/7320
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.