به گزارش ایرنا جامعه ورزش استان زنجان نیز همگام با سایر اقشار مردم که خود را از روزهای قبل برای حضور در انتخابات آماده کرده بودند با شرکت گسترده، وفاق، همدلی و همبستگی های بالای خود در این عرصه سرنوشت ساز و تعیین کننده را به نمایش گذاشتند.
دیروز اکثر ورزشکاران این استان جهت تعیین سرنوشت خود و کشور برای دادن رای پای به میدان نهادند و در این آزمون بزرگ، برگ زرین دیگری را رقم زدند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از حضور جامعه ورزش این استان در عرصه انتخابات قدردانی کرد و گفت: در روز انتخابات
اکثر افراد فعال در عرصه ورزش به پای صندوق های رای آمدند و با رای آگاهانه و انتخاب نامزدهای مورد نظر، آگاهی و بصیرت بالای خود را بار دیگر نشان دادند.
علی جوان افزود: برخلاف تصور دشمنان، انتخابات 29 اردیبهشت با شکوه و شور و شوق خاص برگزار شد و جامعه ورزش نیز همگام با دیگر ملت ایران از عهده این امتحان و حماسه سیاسی، سربلند و سرافراز بیرون آمد و تمام معادلات دشمنان را به هم زد.
وی اظهار کرد: حال نوبت منتخبین است تا به اعتماد مردم همیشه در صحنه ایران، پاسخ شایسته و درخور توجه دهند و این دور از انتظار نبوده و نیست.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: حضور پرشور و حماسی ملت ایران در شعب اخذ رای، دشمنان را ناامید و دوستان انقلاب و نظام را خرسند کرد.
محمد حمزه پور افزود: مردم این خطه از میهن اسلامی در این دوره از انتخابات سنگ تمام گذاشتند و فعالان در عرصه ورزش زنجان نیز با حضور پرشور در پای صندوق های اخذ رای، نشان دادند که برای سربلندی ایران اسلامی هیچ فرصتی را از دست نمی دهند.
رئیس هیات ژیمناستیک استان زنجان گفت: جامعه ورزش زنجان نیز همچون دیگر اقشار مختلف به تکلیف و وظیفه ملی و شرعی
خود عمل کردند و در این روز تعیین کننده حماسه ساز شدند و کاش در شعبی که صف ها طولانی بود از صندوق های سیار نیز کمک گرفته می شد تا حاضرین می توانستند رای خود را به صندوق بریزند.
جواد سالک، مشارکت مردم در این دوره از انتخابات را خوب دانست و افزود: فعالان در عرصه ورزش با حضور پرشور خودشان در پای صندوق های اخذ رای نشان دادند که نسبت به آینده کشور و خود بی تفاوت نیستند.
وی اظهارکرد: 29 اردیبهشت 96 همه آمدند و با حضور پرشور و حداکثری و با رای آگاهانه در حقیقت کشور را در مقابل گزندها و آسیب های دشمنان بیمه کردند و حال نوبت منتخبین است و باید به وعده های داده شده عمل کنند.
رییس هیات دوچرخه سواری استان زنجان نیز با بیان اینکه حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای لبیک به ندای مقام معظم رهبری بود، گفت: انتخاب حق افراد است و به همین خاطر نیز جامعه ورزش زنجان نیز همگام با دیگر اقشار جامعه پای در عرصه انتخابات گذاشتند و ایران اسلامی را سربلندتر کردند.
فرهاد عصفوری افزود: آنان براساس تکلیف و وظیفه و به منظور تعیین سرنوشت خود و کشور و دادن درس فراموش نشدنی به دشمنان و بدخوهان انقلاب و نظام ، آرای خودشان را به صندوق ها ریختند و مشارکت بالایی به نمایش گذاشتند و منتخبین نیز بهتر است در رفع مسایل و مشکلات مردم تلاش وافر کنند.
رییس هیات ورزش های روستایی و بومی محلی استان زنجان نیز گفت: جامعه ورزش زنجان در روز انتخابات با شور و شعف و شعور بالا در شعب اخذ رای حاضر شدند و بار دیگر حماسه خلق کردند.
داوود ارفعی افزود: بسیاری از فعالان در عرصه ورزش زنجان به همراه دیگر اعضا خانواده خود برای ریختن آرا به صندوق به شعبه اخذ رای آمده بودند که این نشان از اهمیت بالای انتخابات داشت.
وی اظهار کرد: جامعه ورزش نیز با حضور خودشان در پای صندوق های اخذ رای نشان دادند که به کشور خود عشق می ورزند و
برای سربلندی و اعتلای آن از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نیستند.
ارفعی با بیان اینکه حضور مردم بسیار عالی بود افزود: شرکت مردم در انتخابات برای دشمنان انقلاب و نظام بسیار مهم بود و آنان سعی داشتند با ترفندهای مختلف برحضور گسترده ملت ایران در پای صندوق های اخذ رای تاثیر منفی بگذارند که خوشبختانه چنین نشد و آمال و آرزوهایشان بر باد رفت.
داور بین المللی بوکس نیز گفت: مشارکت جدی و پرشور ملت ایران، رو سفیدمان کرد و موجب اعتلای ایران اسلامی در سطح جهان شد.
امیرحسین صالحی زنجانی، از انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان حماسه ای بزرگ و به یادماندنی یاد کرد و افزود: ملت ایران در این روز سرنوشت ساز، با حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای به ندای مقام معظم رهبری لبیک جانانه گفتند و حال از منتخبین انتظار می رود وعده های خود را عملی سازند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.