حجت محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع 65 هزار و 166 نفر جمعیت این شهرستان حدود 50 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات 29 اردیبهشت امسال بودند که از این تعداد 37 هزار و 500 نفر در پای صندوق های رای حاضر شدند.
وی یادآوری کرد: این در حالی است که مشارکت مردم این شهرستان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کمتر از 70 درصد گزارش و ثبت شده بود.
محمدی افزود: طبق برنامه ریزی ها، 48 شعبه شامل 33 شعبه ثابت شهری و 12 شعبه ثابت روستایی و 3 شعبه نیز به صورت سیار شهری و روستایی در سطح این شهرستان آرای شرکت کنندگان در انتخابات 29 اردیبهشت را جمع آوری کرد.
وی بیان کرد: استقبال مردم برای رای گیری در شعبات تعیین شده این شهرستان نیز بسیار بالا بود، به طوری که اغلب افراد تا پایان مهلت رای گیری (ساعت 24 دیشب) نتوانستند در این رخداد مهم شرکت کنند.
فرماندار خرمدره ادامه داد: حضور اقشار مختلف این شهرستان قابل توجه بود و با توجه به قطب کشاورزی این منطقه عده ای از کشاورزان که در زمین های کشاورزی خود مشغول کار و تلاش بودند، عصر روز انتخابات به شعبات مراجعه کردند.
وی خاطرنشان کرد: بی شک حضور میلیونی ملت ایران در روز 29 اردیبهشت در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد، چرا که مردم ایران حماسه ای به یاد ماندنی را خلق کردند.
شهرستان خرمدره با 407 کیلومتر مربع مساحت معادل 1.8 درصد از وسعت کل استان و 65 هزار و 166 نفر معادل 6.4 درصد از جمعیت کل استان زنجان را تشکیل می دهد.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.