سردار جهانبخش کرمی، روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ملت شهید پرور، ولایی و انقلابی ایران در دوران انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و صحنه های مختلف ازجمله انتخابات گذشته همواره حماسه ساز شده اند و در این دوره از انتخابات نیز با رای آگاهانه خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.
وی اظهار کرد: انتخابات صحنه ای است که پشتیبانی و حمایت مردم از انقلاب و همچنین قدرت، عظمت و اقتدار نظام را به همه جهان به ویژه دشمنان دین و قرآن نشان می دهد و آنان را سخت مستاصل و ناامید می کند.
سردار کرمی افزود: دشمنان انقلاب و نظام با توسل به انواع ترفندها و توطئه ها، سعی در تضعیف روحیه و انگیزه مردم انقلابی و ولایی ایران داشتند تا حضور آنان در عرصه انتخابات کمرنگ شود اما ملت بصیر ایران با شور و شعف خاصی در شعب اخذ رای حاضر شده اند تا عزت و اقتدار خود و کشور را به رخ یاوه سرایان بکشند.
به گزارش ایرنا، 926 شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای انتخابات 29 اردیبهشت در استان زنجان پیش بینی شده و 20 هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی نیز عهده دار برگزاری این رویداد مهم هستند.
318 شعبه دریافت رای در قالب 217 شعبه ثابت و 101 شعبه سیار آرای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر شهرستان زنجان را دریافت می کنند.
از جمعیت یک میلیون و 57 هزار نفری استان، 769 هزار و 784 نفر در استان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند و این میزان بیش از 72 درصد جمعیت استان را شامل می شود که 17 هزار و 850 نفر آنان رای اولی می باشند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.