سرهنگ علی آزادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموریت پلیس ایجاد بستر امن و آرام به منظور برگزاری انتخابات پرشور و مشارکت بالای مردم است.
وی با تاکید براینکه تدابیر لازم برای تامین و حفظ امنیت اندیشیده شده است، اظهار کرد: تمام نیروهای بکارگیری شده، آموزش های لازمه را در این رابطه دیده اند و با آمادگی صد درصدی در شعب اخذ رای اعم از ثابت و سیار حتی در دورافتاده ترین نقاط استان حضور دارند.
فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: این نیرو تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا همانند سالهای قبل، انتخاباتی باشکوه، پرشور و نشاط را در سطح این استان داشته باشیم.
آزادی اظهار کرد: انتخابات در ایران، نمایشی از دموکراسی و مردم سالاری دینی است.
به گزارش ایرنا، 926 شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای انتخابات 29 اردیبهشت در استان زنجان پیش بینی شده و 20 هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی نیز عهده دار برگزاری این رویداد مهم هستند.
318 شعبه دریافت رای در قالب 217 شعبه ثابت و 101 شعبه سیار آرای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر شهرستان زنجان را دریافت می کنند.
از جمعیت یک میلیون و 57 هزار نفری استان، 769 هزار و 784 نفر در استان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند و این میزان بیش از 72 درصد جمعیت استان را شامل می شود که 17 هزار و 850 نفر آنان رای اولی می باشند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.