کوروش شعبانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: تمامی تجهیزات مورد نیاز برای بیمارستان خریداری شده است و کارهای باقی مانده مربوط به نصب تجهیزات و چیدمان اداری است که تا حدود سه ماه آینده تکمیل و بیمارستان به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به برخی شایعه ها مبنی بر دست دوم بودن تجهیزات خریداری شده برای این بیمارستان، تصریح کرد: دستگاه ها از نوع بسیار خوب موجود خریداری شده اند و با حضور نماینده شرکت های آن اقدامات کارشناسی برای نصب انجام شده و با توجه به ساز و کار و مکانیزم تخصصی برخی از دستگاه ها، به هیچ عنوان امکان نصب دستگاه دست دوم وجود ندارد.
شعبانی با تاکید بر اینکه بیمارستان الغدیر جایگزین بیمارستان امدادی نیست، افزود: در زمینه ادامه روند کار بیمارستان امدادی تصمیماتی گرفته خواهد شد.
وی با بیان اینکه بیمارستان الغدیر مرحله به مرحله راه اندازی خواهد شد، یادآور شد: این بیمارستان هم اکنون حدود 95درصد پیشرفت دارد.
شعبانی به مراجعه های بسیار زیاد مردم برای اشتغال در این بیمارستان اشاره و تاکید کرد: جذب نیروهای خدماتی و اداری در این بیمارستان فقط و فقط از طریق برگزاری آزمون خواهد بود که زمان آن از طریق نشریات محلی به اطلاع همه مردم می رسد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر افزود: مردم از مراجعه به اداره و دادن نامه یا معرفی نامه خودداری کنند چراکه رسیدگی به این موضوع بسیار وقت گیر است.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.