سرهنگ فریدون اجاقلو، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مادر و فرزند که از اهالی روستا 'جزلا' بخش مرکزی چورزق در شهرستان طارم بودند، هنگام راه اندازی کولر آبی در حیاط منزل مسکونی خود به علت اتصالی سیم برق این وسیله خنک کننده دچار این حادثه شدند.
وی اظهار کرد: حادثه دیدگان به منظور مداوا و درمان به بیمارستان طارم انتقال یافتند اما به علت شدت آسیب وارده به کام مرگ فرو رفتند.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز گفت: فداکاری توام با بی احتیاطی فرزند در نجات جان مادر، مرگ مادر 65 ساله و فرزند 35 ساله را رقم زد.
جواد مرادی افزود: مادر در حین پر کردن مخزن آب کولر بر اثر اتصالی سیم برق دچار برق گرفتگی شد و پسرش بی آنکه جریان برق را از کنتور قطع کند برای نجات جان مادرش پا پیش گذاشت اما خود نیز تسلیم سرنوشت شوم شد.
وی تصریح کرد: این حادثه بامداد جمعه، اتفاق افتاده بود و عوامل اورژانس مستقر در پایگاه آببر طارم نیز بلافاصله پس از اطلاع از موضوع برق گرفتگی عازم محل شدند.
مرادی ادامه داد: وقتی عوامل اورژانس بر بالین این مادر و فرزند رسیدند، پسر خانواده جان سپرده بود اما مادر پس از اقدامات پیش بیمارستانی به منظور مداوا به بیمارستان شهدا آببر طارم منتقل شد که متاسفانه تلاش پزشکان نتیجه نداد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.