به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری روز شنبه در ستاد انتخابات استان بر لزوم تلاش برای حفظ آبروی نظام و انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: همه باید دست به دست هم بدهیم تا آبروی نظام و انقلاب حفظ و از خون شهدا پاسداری شود.
وی ادامه داد: این انتخابات ها و جابجایی دولت ها در مسیر 38 ساله انقلاب اسلامی همواره بوده ولی مهم آن است که همه بر روی لطمه نخوردن اعتماد مردم به نظام متمرکز شویم تا ابروی نظام اسلامی خدشه دار نشود.
درویش امیری به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر 'اگر جمهوریت نبود، از جمهوری اسلامی هم خبر نبود' اشاره کرد و ادامه داد: ما برای همیشه به جمهوریت که همان حضور و رای مردم است، محتاجیم.
وی بر لزوم هماهنگی، همراهی و نزدیکی اعضای هیات های اجرایی و نظارت در سطح استان تاکید کرد.
استاندار زنجان گفت: هم اکنون کشور در شرایط حساسی قرار دارد، زمامداران رژیم های ال سعود و صهیونیسم در کنار رییس جمهوری بی ادب آمریکا در قالب یک مثلث شوم کمین کرده اند و این انتخابات را به عنوان تله ای برای جمهوری اسلامی می بینند.
وی ادامه داد: هر زخم خورده ضد انقلاب و آنانی که با نظام و انقلاب سر عناد دارند، دنباله روی این مثلث شوم علیه ایران هستند.
درویش امیری تاکید کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، ما برای حفظ آرامش و امنیت کشور با احدی تعارف نداریم و در مقابل هر جریانی که قصد بر هم زدن آرامش اجتماعی و امنیت جامعه را داشته باشد، می ایستیم.
استاندر زنجان بر لزوم صیانت از آرای مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کرده اند، آرای مردم، حق الناس است و ما باید از این حق صیانت کنیم، چرا که با هر غفلت از هر رای مردم، امکان لطمه خوردن اعتماد مردم وجود دارد.
7312/3001
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.