به گزارش ایرنا ، سید بیوک موسوی روز دوشنبه در جلسه شورای مدیران ثبت احوال استان با بیان اینکه خون شهدا موجب امنیت و قدرت ماندگار نظام جمهوری اسلامی شده است، افزود: در یک منطقه ناامنی همچون خاورمیانه، جزیره امنی ساختن کار بسیار سخت و مشکلی است ولی این مهم با مجاهدت های خاموش نیروهای اطلاعاتی و مرزبانی در گمنامی به نحو احسن انجام می شود.
وی تاکید کرد: همه مردم و بخش های نظام در ایجاد امنیت و اقتدار کنونی کشور دخیل و سهیم هستند.
موسوی به اقدامات موفقیت آمیز دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: متأسفانه عده ای به هر دلیلی تلاش می کنند تا فعالیت های این دولت دیده نشود و اقدامات آن در سطح جامعه ناگفته بماند.
وی به ضرورت تخصص ، تجربه، کاردانی و کاربلدی افراد در انجام امور اجرایی تاکید کرد و ادامه داد: متاسفانه جریان اجرایی و اداری کشور در دولت گذشته از مسیر و ریل خودش خارج شد و سرمایه های زیادی به خاطر ناآزمودگی و ناکارآمدی افراد از بین رفت.
موسوی به لزوم تلاش برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید و خاطرنشان کرد: امنیت و اقتدار کشور به تحقق مشارکت فراگیر مردم در انتخابات گره خورده و صفوف به هم فشرده شهروندان پای صندوق های رای تضمین کننده امنیت و آرامش و ارتقای اعتبار بین المللی نظام و انقلاب است.
وی به ضرورت پرهیز از قدسی سازی کاندیداها در انتخابات اشاره کرد و گفت: چنین رویه ها و کارهایی مردم را به بیراهه می کشد و کار صحیحی نیست.
8068/7312
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده:اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.