هدایت صفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تعداد تسهیلات قرض الحسنه پرداختی در قالب وام کارگشایی به مددجویان را طی سال گذشته 2 هزارو 881 مورد ذکر کرد.
وی، هدف از پرداخت این تسهیلات به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد را رفع مشکلات ضروری موجود در این خانواده ها ذکر کرد و گفت: با شناسایی نیازهای مددجویان در بخش های مختلف خدمات متناسب با آن نیاز به جامعه هدف و بر اساس استحقاق به آنها ارائه می شود.
صفری افزود: میزان تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به مددجویان تا سقف 50 میلیون ریال است و این اقدام با هدف رفع مشکلات ضروری در خانواده های تحت پوشش انجام می شود.
وی بیان کرد: طی مدت یاد شده 29 مورد نیز تسهیلات قرض الحسنه با مبلغ یک میلیارد و 861 میلیون ریال در قالب وام محکومین به منظور کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان پرداخت شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ادامه داد: تسهیلات قرض الحسنه نیز در قالب کمک به ساخت یا برای خرید مسکن برای مددجویان به مبلغ یک میلیارد و 90 میلیون ریال و به تعداد 56 مورد از متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 408 نفر از مددجویان تحت پوشش استان، پشت نوبت دریافت این خدمت هستند و مشارکت خیران در این بخش مشکلات آنان را به مراتب کاهش خواهد داد.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.