به گزارش ایرنا، علی حیدری روز یکشنبه در جلسه توجیهی ماموران و بازرسان انتخابات با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به طور متوسط در هرسال یک انتخابات در کشور برگزار شده است.
وی افزود: تمام مراحل انتخابات در شهرستان ابهر دقیق و در زمان مقرر انجام خواهد شد و هیات های اجرایی نیز رای مردم را حق الناس می دانند.
فرماندار شهرستان ابهر بیان کرد: براساس آمار اولیه حدود سه هزار نفر از نیروهای نظامی و خدماتی و هیات اجرایی فعالیت خواهند داشت.
وی تاکید کرد: تمام اقدامات لازم برای برگزاری مناسب انتخابات در حال فراهم شدن است و به امید خداوند و حضور حداکثری مردم این انتخابات هم آبرومندانه برگزار خواهد شد.
حیدری یادآور شد: براساس برنامه ریزی ها انتخابات شورای اسلامی در شهرستان ابهر تمام الکترونیک برگزار می شود و البته به دلیل اینکه اولین دوره برگزاری الکترونیکی رای گیری است ممکن است معایبی داشته باشد از این رو تعرفه های کاغذی نیز پیش بینی شده است.
وی تاکید کرد: همه ما در برگزاری انتخابات موظف به رعایت اخلاق و احترام نسبت به یکدیگر هستیم و این امر باید سرلوحه کار همه افراد قرار گیرد.
فرماندار ابهر با اشاره به اینکه نامزدهای شورای اسلامی باید صادقانه با مردم صحبت کنند، بیان کرد: نامزدها وعده های نامتعارف به مردم ندهند چراکه مردم متوجه بهره برداری های سودجویانه می شوند.
وی ابراز کرد: برخی افراد که از طریق فضای مجازی اقدام به تبلیغات می کنند باید رعایت اخلاق را مد نظر داشته باشند چرا که در صورت مشاهده تخلف طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.
حیدری تصریح کرد: پیش بینی می شود رتبه مشارکت مردمی در انتخابات در ابهر بسیار بالا باشد و امید است با همت مردم عزیز شهرستان ابهر رتبه نخست مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو را کسب کند.
وی یاد آور شد: حضور با صلابت و حداکثری مردم بسیار مهم است و همه باید با رعایت قانون و حفظ اخلاق به برگزاری هرچه بهتر انتخابات کمک کنند.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.