به گزارش ایرنا، صفی اله کرامتی شامگاه پنجشنبه پس از بازدید محلی از مناطق مختلف شهر ابهر در جلسه ستاد مدیریت بحران در شهرستان ابهر، با اشاره به بارش های رگباری در برخی مناطق استان ازجمله، خدابنده و ابهر، اظهار کرد: در شهرستان خدابنده حدود 12 روستا دچار آبگرفتگی معابر عمومی شدند.
وی افزود: بارش های شدید در شهرستان ابهر علاوه بر آبگرفتگی در شهر، موجب آبگرفتگی در 4 روستا شد و در خرمدره نیز آبگرفتگی وجود داشت که مشکل خاصی گزارش نشده است.
مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان تصریح کرد: بارش شدید تگرگ به باغهای 14 روستا خسارت وارد کرد و برخی از باغ های منطقه شرق ابهر بر اثر این بارش ها خسارت دیدند که ارزش ریالی این خسارت ها پس از بررسی و ارزیابی دقیق اعلام می شود.
وی یاد آورشد: پیش بینی می شود جمعه و شنبه هفته آینده نیز این بارش های رگباری در برخی از مناطق استان و شهرستان ابهر وجود داشته باشد.
کرامتی ابراز کرد: عوامل اجرایی و امدادگران در منطقه حضور دارند و در حال بررسی شرایط و رفع آبگرفتگی ها از طریق پمپاژ آب هستند.
شهردار ابهر در این جلسه با اشاره به تشکیل ستاد بحران ابهر پس از بارندگی شدید بعد از ظهر پنجشنبه، افزود: پس از این بارندگی اعضای ستاد بحران شهرستان ابهر با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان از مناطق مختلف سطح شهر ابهر بازدید کردند.
قاسم پور افزود: در این بازدید محل های آبگیر شهر ابهر در شریف آباد، شناط و خیابان 15 خرداد پیگیری و شناسایی شدند و برنامه ریزی های لازم برای رفع اساسی این گونه مشکلات در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.