به گزارش ایرنا، رضا حیدری روز پنجشنبه در مجمع سالیانه کونگ فو و هنرهای رزمی در زنجان افزود: کونگ فوکاران کشور با وجود همه مشکلات و کمبودها توانسته اند با کمترین امکانات بیشترین مدال ها را به دست آورند.
وی اظهار کرد: جامعه ورزشی کونگ فو بدون هیچ چشم داشتی این رسالت مهم را انجام داده است و کارهای بسیار خوبی در این حوزه انجام شده که این مسیر باید ادامه یابد.
حیدری فزود: تعداد زیادی از هیات های ورزشی با توجه به شرایط اقتصادی در مضیقه مالی قرار دارند در این میان بحث جذب حامی مالی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، چرا که بدون آن برنامه ها محقق نمی یابد.
رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ادامه داد: این فدراسیون مدت 2 سال تعطیل بود و طی این مدت هیچ اعزامی صورت نگرفت اما اکنون با ارتباط و تعامل با وزارت ورزش و جوانان وضعیت مناسبی برقرار شده است.
وی بیان کرد: هم اکنون این فدراسیون مشکل مالی ندارد و تمامی معوقات پرداخت شده و جز معدود فدراسیون هایی هستیم که نیاز مالی نداریم.
حیدری افزود: برای معرفی و تبلیغات این رشته ورزشی نیز تعاملات خوبی با صدا و سیما انجام گرفت به طوری که طی سال گذشته 17 ساعت مسابقات این رشته به صورت مستقیم از رسانه ملی پخش شد.
وی بیان کرد: رسالت خانواده کونگ‌فو ادامه مسیر پیشرفت و توسعه این رشته ورزشی است و با حمایت های وزارت ورزش و جوانان افتتاح دفتر جهانی کونگ‌فو در ایران در دستور کار قرار دارد.
رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی خاطر نشان کرد: سال گذشته سالی، ناخوشایند به لحاظ مالی برای ورزش کشور بود و در این ارتباط، از 100 درصد تفاهم‌نامه منعقد شده با وزارت ورزش و جوانان فقط 80 درصد آن تخصیص یافت.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.