علیرضا جزء قاسمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طی فعالیت دولت یازدهم پروژه های مرکز پایش و راهبری تاسیسات، احداث 2 مخزن، آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب و اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در شهر زنجان احداث و به بهره برداری رسید.
وی یادآورشد: این پروژه شامل احداث آزمایشگاه مرکزی، احداث 30 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب شرب، اصلاح و توسعه شبکه توزیع به طول 98 کیلومتر، تجهیز و شروع به کار مرکز پایش و راهبری، تاسیسات آب و فاضلاب، حفر و تجهیز هفت حلقه چاه با بیش از 223 میلیارد و 359 میلیون ریال در دولت یازدهم اجرا شده است.
وی، هدف از اجرای آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب را، انجام آزمایش های مربوط به کنترل کیفی مطابق با استاندارد روز با زیر بنای 980 مترمربع بیان کرد که سال گذشته احداث و تجهیز شده است.
مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: 2 مخزن 15 هزار مترمکعبی آب شرب شهر زنجان نیز با هدف افزایش ظرفیت ذخیره سازی و تامین آب شرب پایدار زون سه و چهار احداث شده است.
جزء قاسمی از حفر و تجهیز هفت حلقه چاه در این شهر خبرداد و یادآورشد: این پروژه با 37 میلیارد و 971 میلیون ریال محقق شده است.
وی اظهارکرد: علاوه بر پروژه های اجرا شده در شهر زنجان، مرکز پایش و راهبری تاسیسات نیز با هدف ایجاد سامانه کنترل و نظارت تاسیسات آب و افزایش رضایتمندی مشترکان با صرف بیش از هفت میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.
مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: توسعه شبکه توزیع آب با 97 کیلومتر و اصلاح شبکه به طول 50 کیلومتر نیز با 38 میلیارد و 388 میلیون ریال انجام شد و برای توسعه شبکه به طول 47 کیلومتر از محل کمک های مردمی هزینه شده است.
جزء قاسمی افزود: ثبت و پیگیری حوادث 12 شهر استان زنجان شامل، ابهر، خرمدره، صائین قلعه، هیدج، قیدار، سهرورد، سجاس، گرماب، زنجان، زرین رود، کرسف و نوربهار انجام و به زودی دیگر شهرها نیز به این مجموعه اضافه و مجموع شهرهای تحت پوشش این استان به 21 شهر می رسد.
سامانه 122 آبفای زنجان، به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مربوط به حوادث آب، شکایت های مشترکان، انتقادات و پیشنهادات شهروندان است.
شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه نقص در ارائه خدمات و یا خرابی در شبکه و انشعابات آب، با سامانه 122 تماس برقرار کرده و مورد را برای بررسی گزارش دهند.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.